Links rijden, donderdag weer terug - Reisverslag uit Leeds, Verenigd Koninkrijk van rob - WaarBenJij.nu Links rijden, donderdag weer terug - Reisverslag uit Leeds, Verenigd Koninkrijk van rob - WaarBenJij.nu

Links rijden, donderdag weer terug

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg rob

09 December 2007 | Verenigd Koninkrijk, Leeds

3 daagjes naar Leeds in Engeland. O.a. naar de plaats waar de jongens van take that zijn geboren (stoke in trent) en de michelin bandenfabriek. Ja hier maken ze alleen maar de banden voor de linkerkant.

  • 10 December 2007 - 06:36

    Marcel:

    klopt. De banden voor de rechterkant maken ze nog steeds in Frankrijk. Dacht dat dit een grapje was maar heb het even nagevraagd bij het hoofdkwartier. Rare jonges die Michelin mannen.

  • 11 December 2007 - 18:24

    Rob:

    Leuke reis,

    Op schiphol opgepakt vanwege illegale goederen. Was vergeten dat ik twee messen in mijn koffer had. Bedankt Sinterklaas voor het gereedschapssetje. Heeft een uur gekost, maar nadat ik de mensen kon overtuigen dat ik het setje beroepsmatig nodig had en zonder, mijn reis voor niks zou zijn, mocht ik weer terug naar de checkin balie om de koffer als ruimbagage mee te laten gaan.

    Vandaag dankzij een omleiding verdwaald, maar wel door de mooiste plaatsjes van Yorkshire gereden. Je weet wel met stenen muurtjes en heuvels, stenen bruggetjes, landhuizen etc. Typisch landschap zoals je altijd op TV ziet.
    Heel mooi.

    Morgen nog een dagje werken en donderdag weer naar huis. Toedeloe.

  • 12 December 2007 - 17:23

    Marcel:

    MESSENTREKKER!!!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

rob

Ik mag voor mijn werk lekker de wereld rondreizen. Ik gebruik deze site eigenlijk puur voor de communicatie met mijn familie en vrienden en ben niet zo goed in het plaatsen van tips etc.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 103565

Voorgaande reizen:

25 April 2009 - 01 Mei 2009

Amman Jordanie

15 April 2009 - 17 April 2009

Portugal 4 2009

30 November -0001 - 30 November -0001

Exploring the world

Landen bezocht: