De belangrijkste beurs voor RTT - Reisverslag uit Essen, Duitsland van rob - WaarBenJij.nu De belangrijkste beurs voor RTT - Reisverslag uit Essen, Duitsland van rob - WaarBenJij.nu

De belangrijkste beurs voor RTT

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg rob

31 Mei 2010 | Duitsland, Essen

De beurs Reifen 2010 in Essen is voor RTT de belangrijkste beurs. Niet alleen komen er veel duitsers, maar is 40% van de bezoekers afkomstig uit het buitenland (ja, ook Nederland). Dat wordt dus buffelen. Vanmorgen beurs training gehad door een dame die ons alles ging vertellen over lichaamstaal en aanspreekmomenten. Natuurlijk werd ik weer eruit gepikt om een toneelstukje op te voeren (lees rollenspel), ging geloof ik niet zo slecht en het was best wel leuk.
Morgen begint de beurs en dan elek dag door tot en met vrijdag. In de avond uit met klanten dus ik zal lekker moe zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

rob

Ik mag voor mijn werk lekker de wereld rondreizen. Ik gebruik deze site eigenlijk puur voor de communicatie met mijn familie en vrienden en ben niet zo goed in het plaatsen van tips etc.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 103711

Voorgaande reizen:

25 April 2009 - 01 Mei 2009

Amman Jordanie

15 April 2009 - 17 April 2009

Portugal 4 2009

30 November -0001 - 30 November -0001

Exploring the world

Landen bezocht: