Bandjes monteren in Portugal - Reisverslag uit Porto, Portugal van rob - WaarBenJij.nu Bandjes monteren in Portugal - Reisverslag uit Porto, Portugal van rob - WaarBenJij.nu

Bandjes monteren in Portugal

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg rob

14 April 2009 | Portugal, Porto

Sommigen gaan naar Portugal voor de zee, sommigen gaan naar Portugal voor de cultuur, en ik.... ik ga erheen om bandjes te monteren. Geen gewone bandjes, maar banden voor vorkheftrucks. Dit zijn speciale massieve banden en moeten met een 24 tons pers (bandenapparaat) worden verwijderd en gemonteerd. Dit moet gebeuren bij de Toyota vorkheftruck importeur.
Het hotel ziet er goed uit, de vliegreis wat minder. ook wij letten op de kleintjes (dus niet vliegen met dure KLM), maar mis nu al alle voordelen van de veelvlieger (oftewel fREQUENT fLYER). Geen lounge, geen internet, geen zachte stoelen, geen gratis koffie, ontbijt en andere drankjes, geen bussines class inchecken, privium scan etc. etc. Gewoon lekker wachten op een harde stoel en in de rij staan.

  • 17 April 2009 - 06:22

    Rob:

    Vandaag alweer de laatste dag. Over 4 uurtjes vlieg ik weer naar huis. De heenreis was lekker comfortabel (dus niet), brengt me weer met beide benen op de grond wat voor voordelen ik heb als ik met KLM vlieg. Het was echt zo een vakantievlucht met schreeuwende kinderen, overvol, te weinig beenruimte, lange wachtrijen en borstvoeding gevende vrouwen naast je. Ook bleek na aankomst dat een training van 3 jaar terug en het lezen van de handleiding niet altijd voldoende is. Klant merkte het gelukkig niet (of was zo beleefd om niks te zeggen). De volgende dag ging alles wel goed, had dus lekker geoefend met de machine en de demo ging perfect. Nog even geluncht, ze zijn hier gek op varkensvlees. En dat smaakt heel anders als in Nederland. In de middag sightseeing gedaan in Porto. Een mooie historische stad en een groot strand.
    Al met al weer een leuke dag op kantoor

  • 17 April 2009 - 06:23

    Marcel:

    Hoe verloopt het monteren van die kleine bandjes? Kan toch niet zo moeilijk zijn. Bandje op apparaat, apparaat doet de rest. Je moet het ook niet moeilijker maken dan het is. Hahahahaha.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

rob

Ik mag voor mijn werk lekker de wereld rondreizen. Ik gebruik deze site eigenlijk puur voor de communicatie met mijn familie en vrienden en ben niet zo goed in het plaatsen van tips etc.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 103715

Voorgaande reizen:

25 April 2009 - 01 Mei 2009

Amman Jordanie

15 April 2009 - 17 April 2009

Portugal 4 2009

30 November -0001 - 30 November -0001

Exploring the world

Landen bezocht: