En weer op de plaats rust - Reisverslag uit Ede, Nederland van rob - WaarBenJij.nu En weer op de plaats rust - Reisverslag uit Ede, Nederland van rob - WaarBenJij.nu

En weer op de plaats rust

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg rob

30 November 2007 | Nederland, Ede

Bologna was heel leuk. Diverse fabrieken bezocht en veel nieuwe plannen voor het komende jaar gezien. Leuk om nu aan de andere zijde te zitten en zaken mee te bepalen.
Nu weer een weekje thuis en dan de week daarop naar Leeds in Engeland. Het nadeel van de korte reisjes is wel dat je veel berichten maakt. Omdat alles in Europa gebeurt let je ook niet zoveel op je omgeving dus worden de berichten wat minder leuk. China gaat dit jaar niet meer door. De boot vertrekt volgende week en dan zijn de spullen er pas 1e week van januari. Behalve engeland dus de rest van het jaar rust.

  • 03 December 2007 - 19:27

    Peter:

    Hallo Rob,
    Ik lees dat je weer in Ede bent. Hoe gaat het met je? Heb je de auto al?
    Groeten Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

rob

Ik mag voor mijn werk lekker de wereld rondreizen. Ik gebruik deze site eigenlijk puur voor de communicatie met mijn familie en vrienden en ben niet zo goed in het plaatsen van tips etc.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 103580

Voorgaande reizen:

25 April 2009 - 01 Mei 2009

Amman Jordanie

15 April 2009 - 17 April 2009

Portugal 4 2009

30 November -0001 - 30 November -0001

Exploring the world

Landen bezocht: