mexico.....oh nee Duitsland - Reisverslag uit Leipzig, Duitsland van rob - WaarBenJij.nu mexico.....oh nee Duitsland - Reisverslag uit Leipzig, Duitsland van rob - WaarBenJij.nu

mexico.....oh nee Duitsland

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg rob

24 November 2010 | Duitsland, Leipzig

Soms zit het mee, soms zit het tegen. Op het vliegveld kreeg ik te horen dat de vlucht niet doorgaat. Ik was zelfs al ingecheckt.
Nou ja. Op dit moment zit ik in Leipzig. 1 graad boven 0 in plaats van 25 graden.

• 25 November 2010 - 07:23

Rob:

Ik zit midden in het centrum en de kerstmarkt is al begonnen. Een mooi moment om gisterenavond even het centrum in te gaan. Het zag er allemaal prachtig uit en de vele kraampjes maken het altijd weer gezellig. Ben echter vrij snel weer terug gegaan omdat er heel veel politie was en er steeds meer zwaailichten schenen door de omgeving. Ook circelde er constant twee helikopters boven het centrum. Ik voelde het als erg bedreigend en besloot om naar het hotel terug te gaan. Het hotel zit vlak naast het centraal station en daar waren nog meer zwaailichten en politiebusjes. In het hotel zelf merkte je er nikd van gelukkig.
    Vanmorgen rond gevraagd wat er was gebeurd en de uitleg was vrij simpel. Leipzig speelde thuis tegen de grootste rivaal en alles had dus te maken met voetbal fans. Ik wist niet dat er zoveel uit de kast werd getrokken. Er werden 5000 fans verwacht en die moesten in toom worden gehouden. Het leek wel oorlog.
    Vandaag nog langs een klant en dan op weg naar huis. Alhoewel... ondanks dat ik het in een dag kan rijden valt er hier redelijk wat sneeuw. Ben benieuwd hoever ik kom.

• 25 November 2010 - 19:24

Mitch:

het leven is hard maar de muur is harder.
    grxx

• 25 November 2010 - 19:28

Tineke:

Och arme,
    Balen al die sneeuw. moet je vanacht weer in een hotel slapen ipv in je eigen bedje.
    Maar ja, beter safe dan sorry (en thuis heeft je vrouw allemaal van die rotklusjes, dus misschien net zo lekker nog een nachtje wegblijven).
    Sleep tide en voor morgen: doe je voorzichtig op de weg! Ik ben rond 3 uur thuis, dus kijken wie het eerst zu hause ist.
    xx tines