Laatste reis van 2010 (of toch niet?) - Reisverslag uit Rome, Italië van rob - WaarBenJij.nu Laatste reis van 2010 (of toch niet?) - Reisverslag uit Rome, Italië van rob - WaarBenJij.nu

Laatste reis van 2010 (of toch niet?)

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg rob

13 December 2010 | Italië, Rome

Dit is dus alweer de laatste reis van het jaar voor de zaak. Deze week dus naar Italië voor een training in hefbruggen (leer ik ook weer eens iets nieuws).
Alhoewel zakelijk de laatste reis, mag ik vrijdag alweer naar Athene. Dit is echter geen zakelijke reis, maar een privereis. In de morgen kom ik aan op Schiphol en in de middag (1300 uur) vertrek ik weer. Marcel gaat mee dus maar eens kijken of we ons kunnen amuseren. Kan nog een heel avontuur worden omdat Vitesse geen vervoer heeft. Geen winterbanden op de auto en dan naar Duitsland. Dat gaat tegenwoordig niet meer. Was helaas niet in staat om wat te regelen. Daarbij wordt er voor donderdag en vrijdag een "sneeuwbom" verwacht. Ik weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen, maar het betekent heel veel sneeuw heb ik op de radio gehoord. Ben benieuwd of de jongens het vliegveld in Dusseldorf bereiken, Marcel met de trein op Schiphol kan komen, Ik kan landen op Schiphol in de ochtend en we met zijn allen richting Athene kunnen vertrekken. Spannende vooruitzichten dus.

  • 13 December 2010 - 08:43

    Rob:

    zit op dit moment bij de gate. het was enorm druk. als dit je eerste kennismaking is kan ik me wel voorstellen dat he schiphol niet leuk vind. ondanks dat ik in een prioritylane stond duurde het toch nog 20 minuten. achter me stond een duits stel dat al meer dan een uur te wachten. baalde dubbel dat we voor mochten lieten ze luidkeels merken.

  • 13 December 2010 - 18:37

    Rob:

    Zit nu in het hotel en we gaan over 15 minuten eten.
    Heb twee Duitse collega's afgehaald van het vliegveld in Verona en toen zijn we gezellig met drie grote kerels en koffers in een veel te kleine Peugeot 206 naar het hotel gereden. 1,5 uur over de Italiaanse autowegen. Mooi hoor. Jammer genoeg was het donker dus we hebben niet veel van de omgeving gezien.

    De winterbanden voor Vitesse zijn geregeld. een hele verlichting. Nu nog hopen dat ze goed worden gemonteerd.

  • 13 December 2010 - 19:09

    Tineke:

    Hai darling,
    Wilde net bellen, maar lees dat je nu aan het eten bent. Fijn dat Vitesse busjes nu geregeld is (hoef ik dus niets aan te doen? Adrie van alles op de hoogte??, 100% zeker etc.etc??)
    Sneeuwt hier nu al lekker, dus ben benieuwd hoeveel er morgenochtend ligt! xx have fun en bel je me nog even.
    doei tines

  • 15 December 2010 - 07:17

    Rob:

    ook hier is het koud. Gelukkig wordt het in Athene droog en 16 graden.

    Busjes waren geregeld, maar nu zijn de banden zoek.

    Wordt weer aan gewerkt.

  • 18 December 2010 - 17:28

    Tineke:

    Tja, als die man van mij de boel niet up to date houdt, dan zal ik dat maar eens doen.
    Na heeeeeeel veeeeeeel trubbels zit Mitchell met Vitesse toch in Athene.
    De winterbanden zaten op tijd onder de busjes en ondanks een urendurende file konden ze toch nog boarden in Dusseldorf en werd er gevlogen!.
    Rob heeft er een hele dag overgedaan om via Rome -waar voor het eerst in jaren sneeuw lag- toch gisteravond in Athene te landen. Alleen Marcel is niet verder gekomen dan Schiphol. Hij is 12 uur onderweg geweest om uiteindelijk weer in Ede te arriveren (na o.a. 4 uur stilstaan in een trein, uitgestelde en later geannuleerde vlucht etc. etc.). Kortom, echt balen!

  • 18 December 2010 - 18:06

    Tineke:

    Oh ja, het is in Athene rond 17 graden. Rob vond het erg leuk even te melden dat hij heerlijk in het zonnetje naar de wedstrijden zat te kijken. De 1e wedstrijd was gisteravond en deze hebben ze verloren (dat krijg je als je 's ochtends om kwart over 5 al je bed uit moet en ze vervolgens dezelfde avond om 8 uur nog moeten spelen). Vandaag hebben ze 2x gewonnen. Mitch heeft een hele goede wedstrijd gekeept hoorde ik, dus die was helemaal in z'n nopjes. Vanavond moet Mitch nog een belangrijke wedstrijd keepen en morgen zijn er nog 2 wedstrijden. Dan zit het toernooi er weer op en komen de heren maandag (als het weer dat hier toelaat) terug.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

rob

Ik mag voor mijn werk lekker de wereld rondreizen. Ik gebruik deze site eigenlijk puur voor de communicatie met mijn familie en vrienden en ben niet zo goed in het plaatsen van tips etc.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 685
Totaal aantal bezoekers 103591

Voorgaande reizen:

25 April 2009 - 01 Mei 2009

Amman Jordanie

15 April 2009 - 17 April 2009

Portugal 4 2009

30 November -0001 - 30 November -0001

Exploring the world

Landen bezocht: