Kerstfeest op kantoor - Reisverslag uit München, Duitsland van rob - WaarBenJij.nu Kerstfeest op kantoor - Reisverslag uit München, Duitsland van rob - WaarBenJij.nu

Kerstfeest op kantoor

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg rob

20 December 2007 | Duitsland, München

Uitnodiging ontvangen van de zaak om kerstfeest te vieren. Normaal ga je er even heen, maar ja München ligt toch iets verder weg.
Omdat alle landenmanagers ook komen zijn er meteen een groot aantal vergaderingen gepland en in het Duits is het niet altijd eenvoudig om alles te volgen. Tevens zijn natuurlijk ook niet alle onderwerpen interresant. Twee dagen gingen al voorbij en het hoogtepunt was echter gisternavond het UEFA voetbal tussen Bayern München en Tassaloniki of zoeits. Het werd een echt superfeest. BM heeft met 6-0 gewonnen en aangezien het de laatste wedstrijd was was er ook nog een groot vuurwerk. Echt geweldig. Vandaag nog een vergadering en morgen weer naar huis.

rob

Ik mag voor mijn werk lekker de wereld rondreizen. Ik gebruik deze site eigenlijk puur voor de communicatie met mijn familie en vrienden en ben niet zo goed in het plaatsen van tips etc.