Even onwennig - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van rob - WaarBenJij.nu Even onwennig - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van rob - WaarBenJij.nu

Even onwennig

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg rob

15 Juni 2010 | Hongarije, Boedapest

Het lijkt eigenlijk weer heel lang geleden dat ik hier heb gezeten. Ondanks dat het de laatste tijd erg druk was, heb ik niet veel gevlogen. Was vooral onderweg naar en van Duitsland de laatste tijd. Nu dan op weg naar Hongarije om a.s. donderdag een presentatie te houden betreffende equipment en bandenreparatie in Budapest.

• 15 Juni 2010 - 18:59

Tineke:

En, is de presentatie al klaar??? xxx

• 15 Juni 2010 - 19:00

Tineke:

ps kun je via de geheime kanalen even de wachtwoorden voor skype doorgeven, want er wordt ineens een gebruiksnaam en wachtwoord gevraagd. Tineke niet weten..??

• 16 Juni 2010 - 16:38

Rob:

wachtwoord? Geen idee. Sorry.

Presentatie was op tijd klaar.

• 17 Juni 2010 - 09:38

Rob:

Lekker in de zon achter de laptop. Vandaag is de dag van de presentaties en we zijn op een enorme paardenranche. Lázár Lavaspark, Tot 12 uur zijn er presentaties (Chris en ik zijn klaar want we moesten voor de pauze). Nu zijn anderen aan de beurt en zitten wij lekker in de zon.
    Gisteren met Dean (een technische verkoper naar 3 klanten geweest om de Hongaarse sfeer te proeven en dat was best wel leuk. Kon een paar kleine probleempjes oplossen en iedereen was positief. De tweede klant was echter het leukst. Dit was de fietsenfabriek Schwinn. Was nog nooit in een fietsenfabriek geweest en heb genoten. Echt alles wordt in elkaar gezet, zelfs de fietsbel. Het allermooiste was een alternatief aandrijfsysteem waarbij de ketting vervalt. Het zag er niet uit maar het reed geweldig. Een enorme versnelling was mogelijk zonder grote krachtinspanning. Mocht er helaas geen foto's van maken, maar volgend jaar komt het op de markt.

Verder is Boedapest een prachtige stad. Veel gebouwen waarvan sommige meer dan 1000 jaar oud zijn. Het hotel ligt strak aan de Donau, een geweldig drukke rivier met veel scheepvaart en enorm snel stromend water. Wel mooi.