vakantie 2010 - Reisverslag uit Ede, Nederland van rob - WaarBenJij.nu vakantie 2010 - Reisverslag uit Ede, Nederland van rob - WaarBenJij.nu

vakantie 2010

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg rob

19 Juli 2010 | Nederland, Ede

we gaan op vakantie met een boot

  • 19 Juli 2010 - 18:39

    Mezennest 2010:

    De eerste keer dat we internet hebben, dus een berichtje van de hele family viset, en martijn en diana/jaap. Zaterdag zijn we door Marcel naar Venlo gebracht en uitgezwaaid (thanks rullie) met de plechtige belofte dat hij mij (tineke) weer zou komen halen als ik het niet meer zag zitten :-) Van Venlo naar Mook gevaren en dat ging prima. Onze 1e sluis zonder kleerscheuren overleefd, dus wat wil een mens nog meer. In Mook 2 nachten gelegen en de boot een beetje eigen gemaakt. Het voelt al als een echt huisje. Vanochtend is Martijn met de trein/bus naar Mook gekomen (Shanice helemaal happy) en is hij met ons meegevaren naar De Gouden Ham in Maasbommel waar we nu liggen. Vandaag ging de sluis niet echt lekker, maar we zijn er doorheen gekomen! Toen we in Maasbommel aankwamen stonden Diana en Jaap (komen net terug uit Luxemburg en Duitsland) ons op de kade op te wachten. Verrassing! Ze gaan een nachtje op een camping hier in de buurt staan en vanavond gaan we met z'n zevenen uit eten. Leve de vakantie!!!

  • 21 Juli 2010 - 06:59

    Mezennest 2010:

    We gaan weer verder nu op weg naar Den Bosch. Het weer ziet er goed uit.
    Gisteren een rustdag gehad en lekker ontspannen zoals gezwommen en gekletst. Jaap en Diaan waren er ook en dat was erg gezellig. Martijn is helaas weer naar huis. Hij gaat vandaag naar Canada met zijn familie (ook mooi hoor).

  • 21 Juli 2010 - 20:46

    Fluiters:

    ik lees dat jullie naar den bosch zijn is de reis goed gegaan en de sluizen ook.,nu heeft tineke zeker aan het roer gestaan net als een echte kapteinsvrouw ha/ha
    ik denk dat ik het mis heb,maar wie weet misschien krijgt ze er wel zoveel plezier in rob dat jij niet meer aan het roer mag staan en dat tineke zelf wil varen ik hoor het nog wel heel veel plezier en nog een hele fijne vacantie groetjes en met daimy gaat het uitstekend

  • 22 Juli 2010 - 19:01

    Mezennest 2010:

    Hey Pa en Ma, Klopt we liggen op dit moment in Den Bosch. Alles is goed gegaan en de dames zijn uitgebreidt an het shoppen. Mitch en ik hebben wat geklust en Mitchell kijkt nu een film en ik ben bezig met het verslag van de reis en kijk een beetje tv.

  • 22 Juli 2010 - 21:06

    Pa En Ma :

    hebben de dames het hele vakantiegeld aan het shoppen uitgegeven of valt het nog mee,en rob wat ik ook probeer ik krijg geen reisverslag.nu ga ik slapen en morgen ga ik het wel weer proberen de groetjes van ons

  • 22 Juli 2010 - 22:11

    Diana:

    Het is nu op mijn pc precies 0:10 en daarom ligt iedereen vast al lekker te tukken( en te snurken) als ik dit schrijf. Wij gaan nu pas ook lekker `n tukkie doen... `t Ja, wij hebben ook nog vakantie en dan moet je gewoon bij de buren kaarten/drankje/gezellig doen enz...heel vervelend maar dat is deze week nog onze taak...ach, we komen er wel doorheen!
    Bon voyage verder! xxx

  • 24 Juli 2010 - 06:24

    Mezennest 2010:

    Om 00.10 liggen wij al te slapen. Zijn elke avond moe en gaan tussen 22.00 en 23.00 steeds slapen.

    Ben blij dat ik niet zulke "vervelende" verplichtingen heb. Alhoewel, gisteren gekaart met Tinus en dan ga ik eindelijk eens winnen (gebeurt nooit) en dan moeten de kinderen naar bed worden gebracht????? Nou ja.

    Gezien de spullen die de dames hebben gekocht moet al het geld op zijn, moeders.

    Welk reisverslag bedoel je?
    Bel anders even

  • 24 Juli 2010 - 19:02

    Fluiters:

    rob ik had begrepen dat jij een verslag van de vakantie op de c.p had gezet dus ik zoeken bij ,waar is rob,en ook op de mail maar kon niets vinden nu hou ik op jullie nog een gezellige avond wij gaan nu met daimy wandelen
    groetjes van xxx ons xxx

  • 30 Juli 2010 - 14:50

    Raymond:

    Zo te lezen gaat het helemaal goed met de Mezen Nest. Leuk hoor. Ik hoop dat jullie een leuke vaart hebben tot aan De Mars. I stuur dit bericht vanaf de camping, morgen vieren wij de 40ste!!! verjaardag van Jeannette dus groot feest. Geniet er nog van, dat doen wij ook!!!

    Groetjes de Visetjes vanaf Playa del Otterlo :-)

  • 02 Augustus 2010 - 09:51

    Tineke:

    Hier alles prima. De kids genieten van het campingleven in Maurik (mooie camping/jachthaven). Morgen varen we weer verder, via Wageningen naar Arnhem/Lathum en dan zit de vakantie er alweer op.
    O ja, voor een ieder die dit leest: zondag 15 augustus houden we de verjaardag van Shanice.
    Voor Raymond: Was het feest van Jeannette geslaagd??? (40, arm mens :-) Ik wist trouwens nog een leuke artiest, die van die typetjes doet.... haha flauw he! Ben blij dat onze ik word 50-party's nog even duren!!!

  • 02 Augustus 2010 - 09:51

    Tineke:

    Hier alles prima. De kids genieten van het campingleven in Maurik (mooie camping/jachthaven). Morgen varen we weer verder, via Wageningen naar Arnhem/Lathum en dan zit de vakantie er alweer op.
    O ja, voor een ieder die dit leest: zondag 15 augustus houden we de verjaardag van Shanice.
    Voor Raymond: Was het feest van Jeannette geslaagd??? (40, arm mens :-) Ik wist trouwens nog een leuke artiest, die van die typetjes doet.... haha flauw he! Ben blij dat onze ik word 50-party's nog even duren!!!

  • 04 Augustus 2010 - 07:41

    Het Mezennest:

    Elke dag een wijntje is teveel voor die tines. Dan gaat ze stukjes dubbel plaatsen!
    Gisteren weer een leuke verrassing.(O)pa en(o)ma kwamen langs in Wageningen. Eerst hier op het terras wat gedronken en genoten van het uitzicht over de rijn en daarna hebben ze ons mee uit eten genomen. Errug gezellig en errug lekker. Ook fijn om Daimy weer te zien. Die snapt er inmiddels niets meer van, dit is deze vakantie de 2e keer dat ze ons ziet en dan toch weer mee gaat met opa/oma. Zometeen verlaten we Wageningen en dan op naar Arnhem of direct naar Lathum (afhankelijk van het weer en hoe voorspoedig de reis loopt).

  • 05 Augustus 2010 - 16:46

    Mezennest Rob:

    We zijn aangekomen in Lathum en de grote berg was is ingepakt en naar huis gebracht. Aangezien het de komende dagen zou gaan regenen zijn we een dag eerder naar huis gegaan. Nu wordt morgen een prachtige dag, dus gaan we lekker weer een dagje terug om te zwemmen. Lekker als het zo dicht bij huis is.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

rob

Ik mag voor mijn werk lekker de wereld rondreizen. Ik gebruik deze site eigenlijk puur voor de communicatie met mijn familie en vrienden en ben niet zo goed in het plaatsen van tips etc.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 103705

Voorgaande reizen:

25 April 2009 - 01 Mei 2009

Amman Jordanie

15 April 2009 - 17 April 2009

Portugal 4 2009

30 November -0001 - 30 November -0001

Exploring the world

Landen bezocht: